Søk i denne bloggen

mandag 19. september 2011

Snøfreser




Denne modellen har jeg bygget, programmert og designet helt selv. Dette er en ide jeg fikk når broren min og jeg freset snø hjemme. Fikk da ide, til å lage en liten snøfreser av Lego Nxt.
 
Lego Digital Designer modellen er ikke helt lik den som blir filmet og bildene på vieoen. Fordi jeg måtte gjøre om diverse for at den skulle gå an å lage i LDD. Program og LDD fil finner du her.

Denne er bygget med litt blandingsdeler, men tror men har nok av delene om man bruker ett nxt 1.0 sett. Du trenger noen deler fra nxt 2.0 settet også, men man må ikke, fordi dette bare er dekorasjonsdeler på denne roboten. De har ingen funksjoner. 

Håper noen liker den.

Se hvordan den er i action på: http://www.youtube.com/watch?v=nQ-cPEbUsJc

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar